Гра-мандрівка ''Подорож до країни Здоров'я ''

 















Здоров'я людини - це найцінніше, що є в житті. Як мудро сказав Сократ: ''Здоров'я - це не все, але все без здоров'я - ніщо ''.
До Всесвітнього дня здоров'я працівники Круподеринської сільської бібліотеки-філії СБК-філією організували та провели пізнавальну гру-мандрівку ''Подорож до країни Здоров'я '' для учнів місцевої гімназії.
Розпочався захід сценкою про дівчинку ''Замазурка'', горе- друзів мікробів та її рятівника Айболита та його команди.
Далі діти відправилися в подорож на ''чарівному вагоні'' краплинами здоров'я:
1 краплина ''Особиста гігієна''
2 краплина ''Режим дня ''
3 краплина ''Корисна їжа''
4 краплина ''Поради лікаря ''
5 краплина ''Зелена аптека ''
6 краплина ''Гарний настрій ''
7 краплина ''Рух - це життя''
8 краплина ''Техніка безпеки ''
Розминкою подорожі була хвилинка здоров'я '' Набираємося сили'' та гра ''Так чи ні''.
Було весело та цікаво. Бережімо здоров'я своє та своїх близьких!Гра-мандрівка

Коментарі